dijous, 15 de desembre del 2011

Saquets personalitzats

Fa uns dies, la mamà d'en Justin i en Ben es va posar en contacte amb nosaltres per demanar-nos que féssim alguna decoració especial en uns saquets de roba que ella havia comprat "Nins i Nines" per guardar el pijama dels nens.
Ella volia que poséssim el nom de cada nen en els saquets i que ells poguessin identificar d'alguna manera  la seva ovelleta, ja que són iguals.
Ens va donar total llibertat en quant a tècnica i colors i vam decidir seguir amb la gamma de tons dels teixits i utilitzar la tècnica del pintat a mà amb pintura tèxtil.
Les lletres estan pintades a pinzell en color blanc i perfilades amb el nostre repunt característic, també pintat a mà en color marró, i a sota  la silueta de tres ovelletes que complementa la decoració.
Per identificar les ovelletes, vam pensar en que seria divertit  penjar una etiqueta en una de les orelles i pintar-hi la inicial del nom.
Així és com han quedat. Oi que són gracioses?

Hace unos días, la mamá de Justin y Ben se puso en contacto con nosotras para pedirnos una decoración especial en unos saquitos de tela que ella había comprado en "Nins i Nines" para guardar el pijama de los niños.
Ella quería que pusiéramos el nombre de cada niño en los saquitos y que se pudieran identificar de alguna manera las ovejitas ya que son iguales.
Nos dió total libertad en cuanto a técnica y colores y decidimos seguir con la gama de tonos de los tejidos y utilizar la técnica del pintado a mano con pintura textil.
Las letras están pintadas a pincel en color blanco y perfiladas con nuestro pespunte característico, también pintado a mano en color marrón, y debajo la silueta de tres ovejitas que complementan la decoración.
Para identificar las ovejitas, pensamos en que sería divertido colgar una etiqueta en una de sus orejas y pintar la inicial del nombre.
Así es como han quedado. ¿Verdad que son graciosas?










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...